Wyceń projekt EN Wyceń projekt

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna firm lub instytucji to klucz do wyróżnienia marki. Profesjonalny branding, spójny wizerunek jest podstawą budowy zaufania i wiarygodności marki.

Czym jest branding? - to szereg przemyślanych działań, projektów i zdefiniowanych wartości, z którymi utożsamia się marka lub produkt. Kompleksowy branding czyli strategia wizerunkowa może definiować różne obszary życia marki.

Skontaktuj się
Zobacz inne realizacje

Projektowanie identyfikacji wizualnej i brandingu - jaką kreację zrealizujemy dla Ciebie?

W CG2 kreujemy wizerunek, tworząc nowoczesne projekty grafiki użytkowej, które pozwalają na budowę silnych i rozpoznawalnych marek naszych klientów. Projektujemy nieszablonowo, odważnie ale zawsze zgodnie z przemyślaną strategią, która pozwala nam osiągać założone cele wizerunkowe i sprzedażowe.
Branding oraz identyfikacja wizualna to bardzo rozbudowane pojęcia, które mieszczą obejmują różne obszary kreacji - poznaj te strategiczne.
  • projektowanie-logo 1
    oraz elementów z nim związanych.Takich jak kolorystyka, typografia, symbole, ikonografia.

    Tworzone przez nas loga oraz logotypy to dużo więcej jak tylko ładne znaki i grafiki. Starannie dobrana typografia, przemyślany zestaw barw i symboli, które połączone w jedną całość, posiadają duży ładunek emocjonalny i precyzyjny merytoryczny przekaz.
    Logo to "twarz" Twojej marki, pamiętaj aby zapadła innym głęboko w pamięć.
  • identyfikacja-wizualna 2Branding firmowy
    - kompleksowy zestaw projektów oraz definicji, które połączone w księgę znaku precyzują sposób komunikacji naszej marki z klientem.

    Branding marki jest kluczowym elementem budowy strategi wizerunkowej. To od niej zależy czy uda się stworzyć brand, który znają dziesiątki, setki lub miliony ludzi. 


    Tylko szerokie spojrzenie i precyzyjny plan działania, pozwala zbudować spójny i rozpoznawalny wizerunek firmy lub marki.
  • ksiega-znaku 1Księga znaku
    To opracowanie zawierające wszystkie wartości oraz zasady jakie są strategiczne i muszą być respektowane podczas projektowania wszelkich materiałów związanych z marką.

    Księga znaku zawiera szereg opisów oraz definicji, które zostały ustalone podczas projektowania wizerunku marki. Stosowanie się do tych zaleceń daje gwarancję budowy spójnego wizerunku.
    Zdefiniowane wartości i meteorytyka komunikacji marki - to duża oszczędność czasu i gwarancja spójności.
  • naming 1Naming 
    Tworzenie nazw marek i produktów jest trudnym zajęciem. Dziesiątki godzin poświęconych na research, szukanie inspiracji oraz na weryfikację pomysłów.
    Nazwa to nie przypadkowa fraza - nazwa to imię rodzącego się projektu!
  • projektowanie-opakowanProjektowanie opakowań
    Każdy produkt musi posiadać opakowanie. Jest to tak oczywista sprawa, że na pozór jej nie zauważamy. Ale czy aby na pewno? - każdego dnia odwiedzamy sklepowe półki i dokonujemy wyborów produktów. Często to opakowanie sprawia, że produkt uznajemy za odpowiedni dla nas.
    Opakowanie budzi zaufanie do jakości produktu.
  • publikacke-i-folderyPublikacje i foldery reklamowe
    Oferujemy projekty z zakresu składu, łamania i druku: książek, publikacji naukowych, folderów reklamowych, folderów informacyjnych, broszur, ulotek reklamowych oraz innych zaawansowanych materiałów poligraficznych.
    Posiadamy kompetencje wydawnictwa.

Skontaktuj się z nami telefonicznie +48 73 399 33 10 i umów się na spotkanie 
lub prześlij nam opis swojego projektu na adres: hallo@cg2.pl - chętnie przygotujemy indywidualną ofertę dla Ciebie!

Przykłady realizacji identyfikacji wizualnych i brandingu

Mieliśmy przyjemność współpracować z różnymi podmiotami, tworząc różnej wielkości projekty wizerunkowe. Z dumą prezentujemy te najciekawsze oraz te, które zostały nagrodzone i uznane przez odbiorców.

Stworzyliśmy identyfikacje wizualne, loga oraz kompleksowe brandingi, które wykorzystują nasi klienci.

Szukasz studia graficznego? - dobrze trafiłeś,  identyfikacja wizualna Wrocław, Katowice, Opole.

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich, zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Więcej o naszej polityce prywatności przeczytaj tutaj.

Dzwonię 733 993 310
Cześć! nazywam się Łukasz
Cieszę się, że trafiłeś do nas
jaki projekt chciałbyś zrealizować?
Sprawdź naszą ofertę

Potrzebujesz doradztwa - zadzwoń do mnie:  +48 73 399 33 10

Pamiętaj że jestem do Twojej dyspozycji
- zadzwoń teraz:  +48 73 399 33 10