Miejskie i korporacyjne portale internetowe

Strona www to jedno z kluczowych narzędzi do budowy wizerunku oraz pozyskiwania nowych klientów tzw. leadów biznesowych. Jeżeli prowadzisz firmę nie możesz pozwolić sobie na ryzyko jakie niesie ze sobą nieodpowiedzialne eksperymentowanie lub budowanie stron internetowych w oparciu o subiektywne odczucie.

Firmowa strona internetowa podstawą oceny firmy

Według badań ponad 70% użytkowników internetu ocenia wiarygodność firmy na podstawie oceny jej strony internetowej.

Projektując i wdrażając serwisy internetowe należy stosować najnowsze rozwiązania technologiczne i być zgodnymi z obowiązującymi trendami. CG2 buduje serwisy internetowe w każdym rozmiarze i na dowolnym poziomie skomplikowania. Specjalizujemy się w budowie stron/serwisów i portali internetowych internetowych zoptymalizowanych pod kątem SEO. Nasze produkty cyfrowe są w pełni dedykowanymi projektami, zgodnymi ze standardami W3C oraz WCAG 2.1, które realizują przemyślaną strategię i są zoptymalizowane na osiąganie celów biznesowych. 

Cechy stron www budowanych i utrzymywanych przez agencję interaktywną

Strony i portale internetowe zaprojektowane, wdrożone i utrzymywane przez CG2 łączą wspólne cechy takie jak: mobilność - wykorzystanie technologii RWD (responsywne strony internetowe), autorski projekt graficzny, tworzony zgodnie z identyfikacją wizualną, potrzebami i specyfiką branży na indywidualne zlecenie klienta oraz wysoka jakość kodu - zgodność ze standardami internetowymi. 
Projektując strony internetowe nie wykorzystujemy szablonów, gotowców ani innych narzędzi, które tylko na pozór przyśpieszają pracę.

Strony, portale internetowe przygotowywane przez CG2 podzielić można na:

  • Strony internetowe dla firm - nowoczesne witryny, zbudowane w technologii RWD zaprojektowane zgodnie z zasadami UX. Zorientowane na realizację wyznaczonych celów, zoptymalizowane pod kątem użyteczności, wygody nawigacji oraz wyszukiwarek internetowych - SEO.
  • Responsywne portale internetowe, które spełniają standard WCAG 2.1. CG2 posiada szereg rozwiązań dedykowanych dla portali miejskich i korporacyjnych, które znacząco optymalizują czas i podnoszą ergonomię pracy zespołów redakcyjnych.
  • Zadaniowe strony lądowanialandingi - podstawowe narzędzie dla agencji marketingu internetowego, w którym finalizuje się proces konwersji. To na nich użytkownicy pozyskani podczas działań SEO i SEM dokonują zakupu produktów lub usług.
     

Jak projektujemy strony internetowe dla firm?

Jest to przykład modelowy, który często optymalizujemy i dostosujemy do potrzeb i specyfiki projektu internetowego. W każdym z etapów nasz zespół stara się służyć swoją wiedzą, doświadczeniem i fachowym doradztwem związanym ze stronami internetowymi dla firm.

Działamy zgodnie z metodologią pracy, która pozwala nam efektywnie realizować skomplikowane i złożone projekty tworzenia stron internetowych.

  1. Poznajemy się - określamy potrzeby i plany - przedstawiasz nam swoją wizję strony www. Wyznaczamy cele!
  2. Analiza - analizujemy Twoje obecne materiały - strony internetowe oraz strony www bezpośredniej konkurencji. Dobry researche to podstawa! 
  3. Projektowanie architektury informacji - rozpoczynamy planowanie i przygotowujemy wstępne szkice projektu, typów i struktur informacji na stronie internetowej. Architektura strony skrojona na miarę.
  4. Projektowanie użyteczności strony - UX. Jak już wiemy jakie informacje znajdą się w serwisie, rozpoczynamy projektowanie i tworzenie architektury logicznej. Makiety funkcjonalne - to ważny punkt projektu!
  5. Projektowanie UI - szata graficzna jest ważnym elementem projektu, to on nadaje smak i odpowiada za estetykę całej strony www. Ładna strona internetowa.
  6. Programowanie funkcjonalności - na warsztat trafiają plany, które programiści zamieniają w działające oprogramowanie www. Program musi realizować cele.
  7. Wdrożenie systemu CMS - sercem strony internetowej jest stabilny CMS, pozwalający zarządzać wszystkimi informacjami na stronie internetowej. Użyteczny i wygodny CMS Drupal.
  8. Testowanie serwisu, jak prace projektowe i programistyczne kończą się, rozpoczynają się testy. Sprawdzana jest poprawność działania, ergonomia użytkowania oraz stabilność całego systemu (front-end i back-end). Eliminacja błędów.
  9. Przygotowanie i wprowadzenie treści strony www. Strony internetowe to nośniki informacji, jeżeli ich zawartość jest niskiej jakości, żadne cele nie zostaną zrealizowane, ponieważ użytkownicy nie będą chcieli ich przeglądać. Nieoceniona wartość pracy nad przekazem.
  10. Konfiguracja i uruchomienie - aby strona www mogła ujrzeć "światło dzienne" należy ją wdrożyć. Podłączyć domenę - adres internetowy oraz wykonać szereg prac związanych z wdrażaniem stron internetowych. Narodziny nowej witryny internetowej.
  11. Utrzymanie i rozwój systemu, ponieważ stworzenie strony internetowej to dopiero początek. Kolejny etap to utrzymanie na serwerze, bieżąca opieka, aktualizacja oprogramowania. Strona to żywy organizm!
  12. Kampanie SEO i SEM. Globalna wioska jaką jest internet pozwala na dotarcie do użytkowników z całego świata, z pomocą specjalistów CG2, marketing internetowy przynosi wymierne korzyści. Strona musi zarabiać!
     
Rozpocznijmy współpracę
Napisz wiadomość na hello@cg2.pl
lub zadzwoń +48 77 300 03 30

Prześlij zapytanie

Wybierz rodzaj projektu
Ustal budżet w PLN (netto)