Zobacz realizacje Wyceń projekt

Pozycjonowanie - SEO

Pozycjonowanie stron internetowych to wyjątkowo skuteczne narzędzie marketingowe. Za jego pomocą możliwe jest dotarcie do internautów, a tym samym do Twoich potencjalnych klientów znajdujących się w dowolnym miejscu w Polsce lub na świecie. Wystarczy, że posiadasz dobrze zaprojektowaną stronę internetową lub sklep internetowy, a możesz skorzystać z usługi optymalizacji i pozycjonowania.

Zastanawiasz się pewnie, czy każda strona lub sklep wymagają usługi pozycjonowania? Nasza odpowiedź brzmi – tak, ponieważ najważniejszym wskaźnikiem jakości strony, portalu lub sklepu jest ilość odwiedzających i kupujących (konwersje odwiedzin).

Skontaktuj się z nami teraz- porozmawiajmy o Twoim projekcie!

Zadzwoń: +48 73 399 33 10 Napisz: hallo@cg2.pl


Jeżeli posiadasz już stronę internetową musisz zadbać o jej wysoką pozycję w wyszukiwarkach internetowych. Tylko strony internetowe, na które trafiają liczni użytkownicy przynoszą zyski.

My wiemy jak pozyskać wartościowy ruch na Twoją stronę z Google.

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych i co oznacza skrót SEO?

SEO z języka ang. search engine optimization oznacza nic innego jak zabiegi, które mają na celu zoptymalizowanie serwisów www pod kątem mechanizmów wyszukiwania. Z pewnością znasz wyszukiwarkę Google lub BING – kto nie zna? To ci dwaj światowi giganci rządzą w świecie internetu. Praktycznie, ludzie w XXI wieku mówiąc „internet”, myślą „Google” lub pytani o system operacyjny w komputerze wskazują Windows – czyż nie? Z tego powodu musisz wiedzieć, że znakomita większość ruchu na Twojej stronie może pochodzić z wyszukiwarek internetowych.

Wiesz już, co znaczy pozycjonowanie, jednak musisz jeszcze wiedzieć, na czym ono polega.

Skuteczne pozycjonowanie opiera się na przemyślanych działaniach agencji SEO lub tzw. pozycjonerów (osoby zajmujące się pozycjonowaniem) w następujących obszarach:

  • Dobieranie wartościowych słów kluczowych Dobór słów kluczowych - czyli takich, które pozwolą na pozyskanie wartościowego ruchu z sieci wyszukiwania. Najważniejszymi odwiedzającymi stronę lub sklep są osoby, które trafiają do Ciebie z intencją. Oznacza to tylko tyle, że odwiedzający Twój serwis www powinni już wcześniej być zainteresowani Twoimi produktami i usługami lub aktywnie ich poszukiwać.
  • Treści na stronę internetową Profesjonalne przygotowane treści serwisu - to usługa copywritingu, który łączy w sobie cechy treści marketingowych, chętnie czytanych przez osoby należące do targetu reklamowego, oraz treści dobrze rozwijających temat związany z frazami kluczowymi. Przygotowanie dobrych treści to bardzo ważna część projektu strony internetowej, to one decydują, czy klient zechce skorzystać z Twoich usług i produktów.
  • Optymalizacja kodu strony Optymalizacja techniczna strony - to naprawa błędów semantyczności kodu HTML 5 oraz przyśpieszenie działania mechanizmów strony. Poprawne wykorzystanie technologii, zgodnie ze standardami, jak również optymalizacja szybkości działania aplikacji strony lub sklepu internetowego, to ważne działania SEO.
  • Popularnośc strony - linkbuilding Budowa popularności strony lub sklepu w internecie - te działania opisują dwa pojęcia: linkbiulding – pozyskiwanie linków prowadzących do serwisu www, oraz na content marketingu, czyli „obudowanie” linków teściami, które związane są z usługami i produktami sprzedawanymi za pomocą sklepu internetowego.
Pozycjonowanie stron internetowych Pozycjonowanie stron internetowych

Usługa pozycjonowania – jak przebiega współpraca

Każdy projekt jest inny i każde działania należy realizować zgodnie z doświadczeniem i wiedzą agencji marketingu internetowego, której powierzono pozycjonowanie strony internetowej. Niezwykle ważne jest wstępne doradztwo i dobranie odpowiedniej strategii działań, która pozwala zoptymalizować wydatki, zaplanować działania i osiągnąć pożądane pozycje oraz pozyskać wartościowy ruch z wyszukiwarek w możliwie krótkim czasie. Realizując rożnego rodzaju kampanie SEO, praktycznie w każdej możemy wyróżnić etapy, które następują po sobie wielokrotnie i w rożnej kolejności:

  1. Przygotowanie briefu projektu
    Przystępując do prac, należy poświęcić czas potrzebny na przygotowanie szczegółowego opisu projektu. Pozwoli nam to w przyszłości uniknąć realizacji przypadkowych działań, niemających bezpośredniego wpływu na postawione cele projektowe. Dobry brief projektu to oszczędność czasu, energii i kosztów.
  2. Analiza strony / sklepu internetowego?
    Prace w tym etapie często łączone są z analizą projektu, ponieważ dobrze jest odnieść sytuację, w jakiej otrzymaliśmy sklep lub stronę internetową, do wizji i potrzeb projektowych, jakie musimy osiągnąć w przyszłości.
  3. Analiza projektu – przygotowanie koszyków fraz
    Gdy znamy potrzeby klienta i specyfikę branży, w której prowadzi działalność, należy precyzyjnie rozplanować działania pod kątem targetów, do których możemy przypisać jego przyszłych klientów. Bardzo ważne na tym etapie jest podzielenie fraz na tak zwane koszyki, czyli zbiory, które pozwolą nam tworzyć landing pages – agregatory fraz.
  4. Praca on-site – optymalizacja treści i kodu strony www
    Na tym etapie projekt sklepu lub strony internetowej poddany jest analizie i optymalizacji technicznej. Kod serwisu zostaje przeanalizowany pod kątem występowania błędów semantyczności i jego nadmiarowości, a aplikacji tzw. silnik strony / sklepu zostaje dzięki zabiegom programistycznym przywieszony w celu osiągnięcia jego optymalnego działania.
  5. Praca off-site – link building
    Jeżeli serwis został już zoptymalizowany i posiada dobrze przygotowane treści, możemy rozpocząć działania mające na celu budowę renomy adresu internetowego. Działania te polegają na znalezieniu i opublikowaniu odpowiednich dla nas treści w internecie. Adresy, na których zamieścimy odnośniki do naszej strony lub sklepu internetowego, powinny posiadać wysoką renomę, kiedyś tzw. page rank. Ma to duży wpływ na wzrost pozycji pozycjonowanego serwisu internetowego. Skuteczne działania w tym zakresie sprowadzają się do posiadania różnorodnych linków na stronach związanych tematycznie lub zbieżnych branżowo z nasza działalnością.
  6. Analityka internetowa, raporty i optymalizacje
    Oparcie działań na liczbach to doskonała metoda realizacji projektu i jego poszczególnych etapów w sposób zaplanowany i nieprzypadkowy. Analityka internetowa oparta o takie narzędzia jak Google Analitics pozwala dostarczyć ogromną ilość informacji determinujących kolejne działania pozycjonerskie, jak i zweryfikować słuszność wszystkich wcześniejszych zabiegów. W analizie i raportowaniu opłaca się wspomnieć również o narzędziach pozwalających analizować działania konkurencji, monitorować pozycje strony, jak również śledzić linki i sprawdzać ich jakość.

Każdy przedsiębiorca chce, aby jego marka posiadała jak największą popularność, a jego produkty były rozpoznawalne przez wielu klientów. Dlatego poza projektem profesjonalnej firmowej strony www lub sklepu internetowego koniecznie musisz zadbać o ich pozycjonowanie, czyli wyświetlania odnośników do nich na wysokich pozycjach naturalnych wyników wyszukiwania w Google. Pamiętaj, że obecność twojej strony lub sklepu w Top 10 wyników wyszukiwania zapewni Ci stały dostęp nowych klientów, a osiągnięcie Top 3 da wręcz gwarancję, że Twoja firma będzie uznawana za lidera dostarczającego profesjonalne usługi i produkty w swojej branży.

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich, zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Więcej o naszej polityce prywatności przeczytaj tutaj.

Dzwonię 733 993 310
Cześć! nazywam się Łukasz
Cieszę się, że trafiłeś do nas
jaki projekt chciałbyś zrealizować?
Sprawdź naszą ofertę

Potrzebujesz doradztwa - zadzwoń do mnie:  +48 73 399 33 10

CG2 to dobry partner

Sprawdź nas - wyślij zapytanie ofertowe na hallo@cg2.pl