Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich, zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Więcej o naszej polityce prywatności przeczytaj tutaj.
Agencja interaktywna - wybierz najlepszą dla Ciebie

Planując stworzenie strony internetowej coraz częściej chcemy współpracować z profesjonalnym zespołem ds. reklamy i marketingu internetowego.
Agencja interaktywna zatrudnia zazwyczaj specjalistów z różnych dziedzin: od profesjonalnego grafika internetowego, copywritera, eksperta UX, po programistów. Gwarantuje ona także posiadanie doświadczenia w branży, popartego portfolio.
Przystępując do wyboru agencji interaktywnej..
- musimy wybrać kryteria, według których będziemy dokonywać wyboru:
- Wysoka jakość
Jeżeli chcemy zbudować profesjonalny wizerunek firmy, który będzie nam służył (czytaj: zarabiał) na lata, nie możemy pozwolić na obniżanie jakości usług z których korzystamy.
Budowa profesjonalnych narzędzi za pomocą sprawdzonej technologi oraz przy udziale wysoko wykwalifikowanych ekspertów będzie w pierwszej fazie projektu kosztowna, jednak po pewnym czasie inwestycja z pewnością się zwróci. - Optymalna jakość w stosunku do ceny
- tak zwany "złoty środek" czyli wybór w którym nie decydują wyłącznie czynniki jakościowe, ale także ekonomiczne. Wybór według tego kryterium jest prosty w szczególności kiedy mamy z góry określony budżet, który chcemy dobrze zainwestować.
Jeżeli od samego początku w kontakcie z potencjalną agencją interaktywną jasno określimy nasz budżet współpraca powinna przyjąć bardzo sztywno określone ramy. - Niska cena
Kryterium, które może się sprawdzić wyłącznie w handlu lub podczas zakupu usług, które są skalowalne. W naszej opinii zakup usługi jaką jest tworzenie stron internetowych za najniższą z możliwych cen jest opłacalne wyłącznie, gdy usługa oferowana jest w formie produktu. Uważamy, że raz dobrze opracowany produkt, można sprzedać wielokrotnie jednak z pewnością nie możemy oczekiwać aby był w pełni dopasowany do wszystkich naszych oczekiwań i dokładnie odzwierciedlał nasze wymagania.
Portfolio jest najlepszą referencją i wizytówką agencji interaktywnej
Każda agencja interaktywna prezentuje na swojej stronie internetowej zbiór własnych realizacji. Jakość portfolio jest jednym z kluczowych elementów, na podstawie których można ocenić styl i jakość zrealizowanych projektów. Jeżeli agencja posiada realizacje dla różnych branż i podmiotów możemy założyć, że szerokie doświadczenie kadry pozwoli w profesjonalny sposób spojrzeć na nasz projekt.
W portfolio musimy zwrócić uwagę na:
- Różnorodność branż i grup docelowych
- Różnorodność klientów i typów podmiotów z którymi współpracuje agencja;
- Różnorodność stylów graficznych i kompozycji
- Rozmiar realizowanych projektów
- Czy realizacje spełniają Twoje oczekiwania?
- Czy stylistyka projektów odpowiada Twoim wymaganiom?
Kolejnym ważnym aspektem, który możemy zauważyć przeglądając portfolio agencji interaktywnej podczas wyboru partnera jest sprawdzenie, czy realizacje funkcjonują w sieci oraz jak sobie w niej radzą. Czynnikiem, który może nam dużo powiedzieć o jakość współpracy z profesjonalną agencją interaktywną jest ilość powierzonych jej projektów przez jednego klienta oraz długość współpracy. Agencje, które są nastawione na realizację dużej ilości projektów, dla różnych klientów często oferują tanią usługę o niskiej jakości.
Agencja interaktywna - kompleksowość usług
Oferta usług agencji nie obejmuje tylko projektowania i wdrażania stron internetowych. Agencje często działają bardzo kompleksowo co pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i powierzyć różne projekty sprawdzonym fachowcom. Agencja Interaktywna CG2 oferuje usługi z zakresu tworzenia i rozwoju wizerunku brandingu, budowy stron www, marketingu internetowego (SEO), budowę aplikacji mobilnych, budowę aplikacji internetowych oraz wiele innych, które są komplementarne i wpływają na wysoką jakość współpracy z klientem. Dzięki posiadaniu szerokich kontaktów oraz licznych partnerstw jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom tak szeroki wachlarz usług.
Szukając sprawdzonych firm lokalnie?
- sprawdź w wyszukiwarce google i znajdź zespół zlokalizowany blisko Ciebie. Sprawdź frazy agencja interaktywna Wrocław.