Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich, zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Więcej o naszej polityce prywatności przeczytaj tutaj.
Strony www

Całą naszą wiedzę czerpiemy z doświadczenia, opinii naszych klientów oraz stałego studiowania nowości, jakie pojawiają się na rynku.
Każdy klient zgłaszający się do agencji interaktywnej zamierza zbudować dobry serwis www. Jednak, czy dla każdej branży i rodzaju działalności słowo "dobry" oznacza to samo? W naszej opinii "nie", ponieważ każda strona powinna realizować zadania jakie przed nią zostały postawione.
Cele jakie stawiane są przed miejskim portalem internetowym są zgoła różne od wymogów stawianych przed firmowymi stronami internetowymi. Analizę zagadnienia rozpoczynamy od podziału na cechy wspólne dla wszystkich dobrych stron internetowych.
Cechy wspólne dla wszystkich stron www
-
Szybkość działania - strony, które działają wolno mają ogromny wskaźnik odrzuceń. Co to oznacza? Użytkownicy wchodzą na stronę www, następnie znużeni oczekiwaniem na jej załadowanie wychodzą z niej i już nigdy nie wracają. Taka witryna jest niechętnie odwiedzana przez użytkowników oraz przez roboty gigantów sieci: Google czy Yahoo. Powoduje to, że strony te zajmują niskie pozycje w rankingu wyszukiwarek i są bardzo trudno odnajdywane przez internautów.
Szybkość działania witryny internetowej to jeden z podstawowych czynników decydujących o pozycji strony www w wyszukiwarce Google.
-
Stabilne działanie - czy jest coś bardziej irytującego jak błędy i ostrzeżenia? Oczywiście te błędy, które nie zostały przewidziane przez programistę i nie zostały obsłużone np. stosownym komentarzem. W dużych i dynamicznie rozbudowywanych serwisach internetowych pojawianie się błędów jest czymś naturalnym, jednak muszą one być szybko wychwytywane i naprawiane. Jeżeli naszą stronę internetową odwiedzają dziennie setki lub tysiące internautów, każdy pojawiający się błąd budzi ich niepokój i ogranicza zaufanie do naszej witryny.
Strona internetowa, to żywy organizm, któremu może przydarzyć się katar, ważne aby nie był on normą, a incydentem, który szybko może być wyleczony!
-
Aktualne informacje - strona internetowa, która nie istnieje w wyszukiwarkach tak naprawdę jest martwa. Wyszukiwarki promują wyłącznie strony www, które są aktualne i dynamiczne. Obecnie najskuteczniejszą formą pozycjonowania jest tzw. content marketing. Jest to forma marketingu internetowego - działanie SEO oparte o tworzenie wartościowych treści. W dobie kiedy sieć internetowa zawiera niezliczoną ilość witryn i podstron to ich jakość i zawartość ma znaczenie.
Jeżeli dziwisz się dlaczego Twoja strona nie znajduj się w top 10 Google zastanów się czy posiada wartościowe treści.
-
Serwis powinien być intuicyjny i użyteczny. Wiesz na czym polega różnica w pojęciach „tworzenie” a „projektowanie” stron www? My uważamy, że witryny należy projektować tzn. budować zgodnie z wiedzą UX i UI często poszerzoną o zagadnienia SEO oraz wiedzę technologiczną. Jeżeli mówimy tworzenie stron internetowych, w głowie rysuje nam się nieprzemyślany proces masowej produkcji, bez planu i koncepcji, najczęściej bazujący na szablonach. Projektowanie stron internetowych to wbrew pozorom skomplikowany proces, który wymaga dużego doświadczenia i wiedzy. Rozmieszczenie elementów, ich konstrukcja, zawartość, a nawet rozmiar i proporcje mają znaczenie. To detale, mają znaczenie!.
Dobra strona internetowa to profesjonalny projekt, dostosowany do branży, rynku i co najważniejsze w pełni odpowiadający na potrzeby swoich odbiorców.
-
Strona musi być dostępna – każda witryna powinna poprawnie wyświetlać się na rożnych urządzeniach z dostępem do internetu: Nieważne czy korzystasz z niej za pomocą komputer stacjonarnego, laptopa czy też urządzenia typu tablet lub smartfon. Strona www powinna być zawsze użyteczna i przyjazna dla użytkownika. Przed rozpoczęciem rewolucji mobilnej, w momencie kiedy na rynku pojawiły się liczne urządzenia mobilne pojawiła się technologia RWD. Od tego momentu nasze strony internetowe stały się responsywne. Najogólniej rzecz ujmując strony zaczęły reagować na wielkość ekranów, które je wyświetlają. Ta na pozór prosta możliwość pozwoliła, że dotychczasowe budowanie dedykowanych stron dla urządzeń mobilnych stało się dużo prostsze, a możliwości bardzo się zwiększyły. Odtąd każda, projektowana strona www mogła być przystosowana dla urządzeń mobilnych. Zapoczątkowało to ogromne zmiany w rynku teleinformatycznym, które trwają do dzisiaj.
Każda strona internetowa powinna posiadać dedykowaną wersję mobilną lub być wykonana w technologi być RWD.
-
Strona musi być rozwijana - Na początku projektowania serwisu należy przewidzieć cykl jego życia. Jak już wspomnieliśmy, strona to żywy organizm, który nie może wyłącznie się narodzić, bez zadbania o jej rozwój. Należy określić precyzyjny plan jej "życia". A co to znaczy? Strona www nie osiągnie sukcesu bez wkładu pracy, czyli aktualizacji treści, rozbudowy funkcjonalności, pozycjonowania oraz marketingu internetowego. Dopiero w momencie, kiedy na stronę sprowadzony zostanie ruch z wyszukiwarek, można stwierdzić, że strona żyje. W tym etapie konieczne będzie wykorzystanie faktu, że odwiedzają nas potencjalni klienci i zachęcić ich do zakupu naszych produktów lub usług. Nie wiesz jak to zrobić? Zapytaj nas - pomożemy!
Jak widać, istnieje wspólny mianownik dla wszystkich stron, które powszechnie uważane są za dobre i profesjonalne. Jeżeli chcesz aby Twoja firmowa strona internetowa posiadała wszystkie powyższe cechy, jak również inne specyficzne dla Twojej branży skontaktuj się z nami.